Kurzy, tréninky

V oblasti lektorské/trenérské činnosti nabízíme následující služby:

Kurz – Daňová evidence v praxi (rozsah 16 hodin)

Účastníci kurzu budou seznámeni se zásadami vedení daňové evidence.

  • zákon o účetnictví
  • vedení peněžního deníku formou praktického příkladu
  • vytvoření analytické účetní evidence
  • uzavření peněžního deníku
  • zjištění údajů pro výpočet základu daně z příjmů
  • praktické problémy a případy z účetní praxe
  • orientační seznámení s daňovými předpisy – daň z příjmů fyzických osob, daň z přidané hodnoty

Praktické příklady – otevření daňové evidence, operace běžného roku, účetní závěrka a uzávěrka.

Účastníci obdrží pracovní materiál, praktické příklady budou trénovány interaktivní formou.

Kurz – Účetnictví v praxi (rozsah 32 hodin)

Účastníci kurzu budou seznámeni s komplexním vedením agendy podvojného účetnictví. Účtování jednotlivých účetních případů je vždy vysvětleno na praktických případech a výklad je zaměřen na konkrétní zvládnutí účetních případů.

  • zákon o účetnictví
  • účtová osnova a postupy účtování
    • dlouhodobý majetek
    • zásoby
    • finanční účty
    • zúčtovací vztahy
    • kapitálové účty a dlouhodobé závazky
    • náklady
    • výnosy
    • závěrkové a podrozvahové účty

Praktické příklady – otevření účetnictví, operace běžného roku, účetní závěrka a uzávěrka.

Účastníci obdrží pracovní materiál, praktické příklady budou trénovány interaktivní formou.

Trénink – Komunikační a prodejní dovednosti (rozsah individuální)

Cílem tréninku je zlepšení komunikačních a prodejních dovedností jak zaměstnanců v přímém styku s klienty, tak managementu malých a středních firem. Tréninky jsou zpravidla šity na míru požadavků daných firem a jsou zaměřeny zejména na:

  • komunikační dovednosti
    • komunikace jako proces
    • základní cíle komunikace
    • vnímání, chyby ve vnímání
    • základní komunikační pravidla
    • způsob vyjadřování, aktivní naslouchání
    • ošetřování vztahu s klienty s praktickým nácvikem
    • zpětná vazba
    • řešení konfliktů
  • prodejní dovednosti
    • struktura prodejního rozhovoru s praktickým nácvikem
    • prezentace produktu – parametr, výhoda a užitek produktu
    • důvody vzniku námitek klienta a jejich zpracování
    • reaktivní a proaktivní způsob prodeje
  • telefonní dovednosti
  • kvalita služeb
  • segmentace a kategorizace klientů jako marketingový nástroj
  • týmová spolupráce

Tréninky jsou vedeny interaktivní formou s množstvím skupinových her a soutěží s praktickým nácvikem možných situací – to vše za použití audiovizuální techniky a kvalifikovaného poskytování zpětné vazby jak trenérem prodejních dovedností, tak ostatními účastníky tréninku.

Po dohodě se zadavatelem je možno u absolventů tréninku nadále provádět koučovací proces zaměřený na zavedení a další rozvíjení nabytých poznatků a dovedností přímo v praxi.